نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: برنامه غذایی برای افزایش وزن

  1. #1
    عضو پیشرفته سیمرغ قله ی قاف آواتار ها
    تاریخ عضویت
    آذر ۱۳۸۸
    محل سکونت
    ایران...
    نوشته ها
    532
    حالت من
    Movafagh
    تشکر
    1,564
    3,049 بار در 534 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض برنامه غذایی برای افزایش وزن

    صبحانه ناهار شام كره و پنير 1 عدد نان شير 1 ليوان بين صبحانه و ناهار : 3 عدد سفيده تخم مرغ اب پز شده 1 عدد زردي 1عدد سيب زميني اب پز شده يا تنوري ماكاراني 1عدد خيارشور اب بعد از ناهار : ميوه جات فصل بين ناهار و شام (عصرانه): عدسي يك پياله قبل از تمرين : شیر + 5 عدد خرما بعد از تمرین: 5 عدد سفيده تخم مرغ ابپز شده 1 عدد زردي 2عدد سيب زميني ابپز شده يا تنوري الويه سالاد كاهو خيار اب بعد از شام : ميوه جات فصل قبل از خواب : 1 ليوان اب پرتقال توضيحات : • وعده غذايي ناهار و شام را بعضي روزها مي توان جابجا كرد . • خوردن اب و مايعات به اندازه كافي در طي روز ضروري مي باشد . • اين برنامه غذايي را مي توان 4 روز در هفته انجام داد 2 روز هم تنوع غذايي داده شود .
    علم چندانکه بیشتر خوانی چون عمل در تونیست نادانی نه محقق بود نه دانشمند چار پایی براو کتابی چند!!!

  2. فروشگاه آنلاين کارت شارژ بي بي شارژ
  3. 12 کاربر برای این پست سودمند از سیمرغ قله ی قاف عزیز تشکر کرده اند:

    ali_p (‏۱۳۸۹-۱۲-۲۳‏), janah21 (‏۱۳۹۰-۰۲-۲۰‏), love4ever (‏۱۳۹۰-۰۲-۱۸‏), m1982 (‏۱۳۸۹-۱۲-۲۳‏), MiNeRvA (‏۱۳۸۹-۱۲-۲۲‏), mohsen676 (‏۱۳۹۰-۰۶-۰۱‏), Neverhood (‏۱۳۹۱-۰۱-۲۸‏), renger (‏۱۳۹۲-۰۱-۲۳‏), ShaHiN.mY.LoVE (‏۱۳۹۱-۰۱-۰۳‏), T.A.K.T.A.Z (‏۱۳۸۹-۱۲-۲۳‏), Yakuza6236 (‏۱۳۸۹-۱۲-۲۲‏), ریوان (‏۱۳۹۱-۰۱-۰۴‏)

  4. #2
    عضو حرفه ای MAXII آواتار ها
    تاریخ عضویت
    مرداد ۱۳۸۹
    محل سکونت
    ★·.·´¯`·.·★ بــوشـــهــــر ★·.·´¯`·.·★
    نوشته ها
    1,004
    حالت من
    Ranjoor
    تشکر
    1,583
    3,946 بار در 980 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض

    برنامه غذایی برای افزایش وزن‎ ‎



    یک برنامه افزایش وزن در این مقاله شامل برنامه غذایی به همراه توصیه های تمرینی میباشد.هدف از برنامه:افزایش وزن عضلاتبه دنبال چه هستیم:افزودن کالری بدنکسب عضلاتکاهش چربیبرنامه:صبحانه چه بخوریم؟یک لیوان آب میوه (ترجیحا آب پرتقال)یک کاسه کرون فلکس به همراه شیر خامه ایدو عدد نیمرو به همراه کره بادام زمینینهار چه باشد؟آب میوهگوشت قرمز یا گوشت ماهی یا گوشت مرغنان و یا برنجماست پرچربسیب زمینی سرخ شدهسالاد فصلعصرانه چه باشد؟نوشیدنی به مانند شیر کم چربی یا آب میوه یک لیوانموزکره بادام زمینیسریال غلاتشام:برنجمیوهگوشت ماهیاب میوهسالادقبل از خواب:ماست یخی یا بستنی یا شیر کم چربی به همراه بیسکوئیتروزی یک بار به تمرین با وزنه یا پیلاتیس بپردازید برای خانمها و کودکان ترجیحا تمرینات سوئیس بال و پیلاتیس را توصیه میکنیم ولی برای آقایان تمرین با وزنه با تکرار متوسط و فشار متوسط در عضلات بزرگ. 15 دقیقه بعد از تمرین حتی اگر گرسنه هم نیستید باید یک وعده غذایی به مانند زیر مصرف نمائید.- نوشابه ورزشییک ساندویج (یا پودر پروتئین یا شیر موز و بیسکو

  5. 5 کاربر برای این پست سودمند از MAXII عزیز تشکر کرده اند:

    Neverhood (‏۱۳۹۱-۰۱-۲۸‏), renger (‏۱۳۹۲-۰۱-۲۳‏), Sen@toR (‏۱۳۹۱-۰۱-۰۴‏), ShaHiN.mY.LoVE (‏۱۳۹۱-۰۱-۰۳‏), ریوان (‏۱۳۹۱-۰۱-۰۴‏)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 1
    آخرين نوشته: ‏۱۳۹۱-۰۳-۱۴‏, ۱۲:۲۷ قبل از ظهر
  2. برنامه غذایی برای کم کردن وزن
    توسط king_jr در انجمن تغذیه
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: ‏۱۳۹۱-۰۲-۰۳‏, ۰۶:۵۳ بعد از ظهر
  3. مواد غذایی افزایش دهنده طول عمر انسان
    توسط سیمرغ قله ی قاف در انجمن تغذیه
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: ‏۱۳۸۸-۱۲-۲۰‏, ۰۷:۴۷ بعد از ظهر
  4. برنامه غذایی برای اضافه کردن وزن
    توسط king_jr در انجمن تغذیه
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: ‏۱۳۸۸-۰۶-۰۵‏, ۰۴:۲۲ بعد از ظهر

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •