صفحه 6 از 6 نخستنخست ... 456
نمایش نتایج: از 26 به 28 از 28

موضوع: عدم رشد عظلات بازو و ساعد

  1. #26
    عضو نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    آذر ۱۳۸۹
    نوشته ها
    82
    تشکر
    134
    155 بار در 64 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض

    جواب این دوست عزیزم را بدم اول اینکه اضافه وزن داری باید چربیها را اب کنی دوم عزیزم همه بدنسازان نمیخان رونی کلمن بشن در بدنسازی زیبایی مهمتر هست اما چکار کنیم به اون معیار زیبایی برسیم باید بتونی به بدنت واکنش بدی 10 ساعت باشگاه علاف باشی فایده نداره در 45 دقیقه چنان میتونی بخودت فشار بیاری که در اخر نای راه رفتن نداشته باشی این نوع تمرین باعث میشه بدن جواب بده و سطح تستوسترون بدنت بالا بره ضمنا بازو فقط با حرکت بازو رشد نمیکنه طرف اسکات و ددلیفت انجام میده از کسی که همیشه بازو کار میکنه بازواش بزرگتر هست میدونی چرا ؟جوابم در خط قبلی بود

  2. فروشگاه آنلاين کارت شارژ بي بي شارژ
  3. یک کاربر برای این پست سودمند از nasser7 عزیز تشکر کرده اند:

    AliReza V.F (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏)

  4. #27
    عضو حرفه ای
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت ۱۳۸۹
    نوشته ها
    2,196
    تشکر
    13,266
    13,449 بار در 2,423 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض

    عضلات بازو رو توي يه روز تمرين ندين.اگه تا الان اينكارو امتحان نكردين دفعه بعد امتحانش كنين.بعد از تمرينات زير بغل.توي دو الي سه حركت جلو بازو و بعد از تمرينات سينه يا سرشونه عضلات پشت بازو رو تمرين بدين.براي افزايش سايز جلو بازو،جلو بازو لاري با اي زي يا دمبل حتماً توي برنامه داشته باشين.براي پشت بازو،پرس دست جمع و ديپ روي تخته با وزنه اضافي و ستهاي كاهشي...
    اگه بازم جلو بازو تمرد كرد.در برنامه بعدي حركت اول رو با عضله ضعيف شروع كنيد.يعني قبل از تمرينات زيربغل يه ست جلو بازو بزنين.
    هر عضله اي در صورت تمرين درست، رشد ميكنه.بدنسازي مسابقه دوي ماراتن يا شناي استقامت نيست.بهترين تايم هم براش زير يكساعته.نياز به هوش داره.بايد با عضله ارتباط برقرار كرد.و قافلگيرش كرد.هر بار كه درست تمرين كني روز بعدش اسپاسم ميشي و اين يعني توي تمرين موفق بودي.ميمونه تغذيه و استراحت براي ريكاوري و ساختن عضله!
    ویرایش توسط ______ : ‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏ در ساعت ۱۲:۲۸ قبل از ظهر

  5. 9 کاربر برای این پست سودمند از ______ عزیز تشکر کرده اند:

    alexy (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏), AliReza V.F (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏), BIKHIAL (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۸‏), Flex70 (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏), M ................. S (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏), nasser7 (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏), sasanj (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏), Senior Manager (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۷‏), Store ManaGer (‏۱۳۹۱-۰۸-۲۸‏)

  6. #28
    عضو نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    آذر ۱۳۸۹
    نوشته ها
    82
    تشکر
    134
    155 بار در 64 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض

    پرند خانم ای والله منو ترکوندی حیفم اومد فقط با 1 تشکر احسن بگویم افرین واقعا استاد هستی .

صفحه 6 از 6 نخستنخست ... 456

موضوعات مشابه

  1. تکرارهای نیمه و رشد بازو
    توسط azole در انجمن مباحث مختلف در مورد برنامه های تمرینی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: ‏۱۳۹۲-۰۷-۱۵‏, ۰۴:۳۱ بعد از ظهر
  2. شش راه برای انفجار عضله جلو بازو!
    توسط Sen@toR در انجمن تمرینات بی هوازی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: ‏۱۳۹۰-۰۹-۰۱‏, ۱۱:۲۷ قبل از ظهر
  3. برنامه تمرینی افزایش حجم بازو (یاماگاشی)
    توسط مصطفی خانی در انجمن مباحث مختلف در مورد برنامه های تمرینی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: ‏۱۳۹۰-۰۵-۱۸‏, ۱۲:۴۲ بعد از ظهر
  4. جلو بازو با مایک ماتارازو
    توسط سیمرغ قله ی قاف در انجمن مباحث مختلف در مورد برنامه های تمرینی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: ‏۱۳۸۹-۰۳-۱۰‏, ۱۲:۵۴ بعد از ظهر
  5. پشت بازو های افسانه ای
    توسط bodybuilder در انجمن مباحث مختلف در مورد برنامه های تمرینی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: ‏۱۳۸۷-۰۹-۰۲‏, ۰۲:۲۲ بعد از ظهر

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •