PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : استارت علی تبریزی از آرنولد کلاسیک



پيمان صادقي پري
۱۳۸۹-۰۲-۱۵, ۱۱:۱۰ بعد از ظهر
علی تبریزی قهرمان و اورال مسابقات جهان طی چند هفتة گذشته 2 باشگاه را در مناطق ونک شیراز شمالی و میدان هروی افتتاح و راه‌اندازی نمود. وی طی گفتگویی با خبرنگار بشیر گفت: از سازمان IFBB-Pro دعوت‌نامه رسمی داشتم و در تعطیلات نوروزی با سفری که داشتم، قرار بر این شد که در مسابقات آرنولد کلاسیک 2011 که فروردین‌ماه سال 1390 برگزار می‌شود، شرکت کنم.
سال گذشته قرار بود در مسابقات حرفه‌ای آتلانتیک شرکت کنم که متأسفانه فدراسیون ایران در ارسال معرفی‌نامه دیر اقدام کرد و نتوانستم حضور در این رقابت‌ها را تجربه کنم.
ولی امسال دیگر نیاز به معرفی‌نامه ندارم چرا که تمام کارها را خودم شخصاً انجام داده‌ام.
تبریزی همچنین گفت: امسال در مسابقات آماتوری قهرمان جهان از تیم قطر شرکت خواهم کرد و استارت کار خودم را 4 ماه قبل از مسابقه خواهم زد و رژیم خودم را آغاز می‌کنم و در هر وزنی که آماده شوم مسابقه می‌دهم.
تبریزی در مورد نحوه آماده‌سازی خود گفت: برای هر مسابقه 4 ماه وقت برای آماده‌سازی در نظر می‌گیرم. بعد از هر مسابقه مصرف تمام مکمل‌ها حتی ویتامین‌ها را قطع می‌کنم و به بدنم استراحت می‌دهم. این امر باعث می‌شود که بدن استراحت کند و عمر قهرمانی بالا رود و همچنین مصرف دوبارة مکمل‌ها باعث شوک‌شده و تأثیر بیشتری خواهند داشت.

امین مشرقی
۱۳۸۹-۰۲-۱۶, ۱۲:۰۱ قبل از ظهر
خبر بسیار خوبی بود این باعث افتخار همه جامعه بدنسازیه که قهرمانی مثل علی تبریزی در مسابقات معتبر جهانی آرنولد کلاسیک که دست کمی از مستر المپیا نداره حضور داشته باشه. برای این قهرمان خوب و دوست داشتنی آرزوی موفقیت میکنم چون موفقیت علی تبریزی راه رو برای بدنسازان دیگه هموار خواهد کرد.:صلح:

bodybuilder
۱۳۸۹-۰۲-۱۷, ۱۱:۴۹ بعد از ظهر
واقعا باعث افتخاره.. اما چه فایده که یک ایرانی باید از یه کشوره عربی در همچین مسابقاتی شرکت کنه. واقعا که متاسفم..
من که مطمئنم نتیجه قابل قبولی کسب میکنه..

محمد حسینی
۱۳۸۹-۰۲-۱۸, ۰۸:۱۳ قبل از ظهر
قابل توجه مدیران فدراسیون بدنسازی
واقعاً حیف که برای بدست آوردن پول وطن و ناموس خودتونو می فروشید و ورزشکار ما باید از یه تیم خارجی مسابقه بده
آفرین به اقای پور علی فرد

bodybuilder
۱۳۸۹-۰۲-۱۸, ۱۲:۱۰ بعد از ظهر
حالا قراره آرنولد کلاسیک آماتورها شرکت کنه یا حرفه ای ها؟

مصطفی خانی
۱۳۸۹-۰۲-۱۸, ۱۲:۳۵ بعد از ظهر
با آرزوی موفقیت برای این ورزشکار ایرانی می خواستم بگم فکر نکم فرقی کنه که با پرچم چه کشوری در مسابقات شرکت کنه به هر حال علی تبریزی ایرانی هست و ایرانی میمونه !

پيمان صادقي پري
۱۳۸۹-۰۲-۱۸, ۰۹:۱۶ بعد از ظهر
حرفه اي ها .