PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : گفت‌وگو با محسن یزدانی سرمربی تیم ملی: امسال بهتر نتیجه می‌گیریم



پيمان صادقي پري
۱۳۸۹-۰۴-۰۴, ۰۷:۳۴ بعد از ظهر
http://www.bashironline.com/images/content/yazdani1143.jpg * بعد از نارضایتی کمیته فنی که هفته پیش درباره برخی نفرات وجود داشت، آیا وضعیت تغییری کرده؟
ـ بله. در دو جلسه اخیری که ورزشکاران به اردو آمدند، همه آنها تغییرات مثبتی داشتند و وضعیت بهتری داشتند.
* ترکیب تیم ملی چه زمانی نهایی می‌شود؟
ـ بعد از اینکه نتایج آزمایش دوپینگ اعلام شد، تیم اصلی را انتخاب می‌کنیم.
* با توجه به اینکه در وزن 65 کیلو هیچ نماینده‌ای نداریم، در کدام وزن دو ورزشکار راهی صحنه می‌شود؟
ـ هنوز مشخص نیست ولی در اوزان 80، 85 و 90 ترافیک نفرات زیاد است و احتمالاً در یکی از این اوزان، دو نفر روانه مسابقات آسیایی می‌شوند.
* آیا نفرات حاضر در اردو با برنامه شما تمرین می‌کنند یا با برنامه خودشان؟
ـ تعدادی از بچه‌ها با برنامه من کار می‌کنند و بعضی دیگر با برنامه خودشان یا مربی‌های خودشان. به طور کلی برای کسی که قهرمان جهان شده، برنامه تمرینی یک موضوع پیش پا افتاده است و مهم نیست که از چه کسی برنامه می‌گیرد. مهم این است که ما در اردوهای تیم ملی، ایرادها را تشخیص بدهیم و روش‌های برطرف کردن ایراد را به آن‌ها تذکر دهیم و به افزایش توان روحی آن‌ها کمک کنیم. با این حال برای هر ورزشکاری که فکر می‌کنیم نقطه ضعفی دارد، راهنمایی‌هایی انجام می‌دهیم.
* آیا شما بر کار ورزشکاران بادی‌کلاسیک هم نظارت دارید؟
ـ مربیان در اردو که به صورت همزمان برگزار می‌شود، به هم کمک می‌کنند اما در مجموع بادی‌کلاسیک برنامه خودش را دارد و تمرکز من روی پرورش‌اندام است.
* نسبت به پارسال، تیم ملی قوی‌تر شده یا ضعیف‌تر؟
ـ اگرچه نسبت به سال گذشته نفراتی مانند فریدون حقی و مهدی عیاری را از دست داده‌ایم ولی شرایط ورزشکاران بهتر از پارسال است و فکر می‌کنم در آسیا نتیجه بهتری می‌گیریم.