PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رژیمهای دروغی



sara65
۱۳۸۹-۰۵-۱۲, ۰۲:۲۷ بعد از ظهر
پيش از آنکه وقت و پول خود را برای وسايل لاغری غير استاندارد و رژيمهای غلط هدر دهيد به اين مسأله بيانديشيد که هر روش جديدی الزاما مفيد نيست و استفاده از همان قوانين هميشگی تنها راه کاهش وزن است، يعنی:

1) دريافت کمتر انرژي

2) انجام فعاليت بيشتر

3) هردوی اين راه حل ها

به نکات زير توجه کنيد:

· هيچ کرمی وجود ندارد که چربی بدن را آب کند.

· طب سوزنی موجب لاغری دائمی نخواهد شد.

· خوردن کولاژن پيش از خواب، چربی های بدن شما را نمی سوزاند.

· جذب کننده های چربی غذا به ميزان توصيه شده، تنها ميزان کمی از چربی را جذب می کند پس با اعتماد به آنها زيادتر چربی نخوريد چون از عواقب طولانی مدت آن خبر نداريد.

· محصولاتی که موجب کاهش آب بدن شما می شود ( ديورتيک ها ) يا روده شما را تخليه می کند، موجب می شود چند کيلوگرم در يک روز از دست بدهيد ولی از چربی بدن شما چيزی کاسته نشود، اين کاهش وزن کاملا موقتی است و با خوردن مايعات به جای اول بازمی گرديد. شما احتياجی به " برطرف کننده های مواد سمی بدن " نداريد تا کاهش وزن پيدا کنيد. مصرف اين مواد در مدت طولانی خطاراتی در پی دارد.

· تنها تأثير کمربندها يا شکم بندهای لاغری، افزايش تعريق در بدن شماست از اينرو تنها آب بيشتری از دست می دهيد. ميزان آبی که به اين طريق از دست می رود به همان ميزانی است که شب تا صبح از بدن شما کم می شود پس ادعای افرادی که اين روش را توصيه می کنند، باور نکنيد چون حتی ذره ای چربی از بدن شما کم نخواهد شد.

· بسياری از محصولاتی که ادعا می شود متابوليسم را بالا می برند يا چربی را می سوزانند محتوی تحريک کننده هايی هستند که به طور طبيعی در سبزيجات موجود است. اين تحريک کننده ها در بدن شما موجب سوختن انرژی بيشتر می شود اما اگر بخواهيد همچنان با اين تحريک کننده ها وزن کم کنيد هر روز بايد به ميزان مصرف بيافزاييد که عواقب بيماريزايی بسياری در پی خواهد داشت.

· بسياری از کتب لاغری، بدون توجه به اصول علمی، رژيمهای غذايی را در اختيار شما می گذارند که در روز به بدن شما 1500 تا 1800 کالری می رساند. اين کار در بسياری از افراد موجب لاغری می شود. شما می توانيد با اين روش وزن کم کنيد اما ... از خودتان پرسيده ايد " آيا می توانيد تا آخر عمر همينطور غذا بخوريد؟ " (چرا که در غير اينصورت به سرعت به وزن اوليه بازمی گرديد) و يا اينکه "با اين رژيم کليه مواد مغزی که بدن شما لازم دارد تأمين می شود يا خير؟" ممکن است بعضی از افراد با حذف کامل يک يا دو گروه غذايی در ظاهر مشکلی نداشته باشند اما شما با حذف بسياری از غذاها که دارای ميوه، سبزي، غلات و حبوبات هستند چگونه مواد غذايی موجود در آنها را تأمين می کنيد؟ اينرا بدانيد که هيچ قرص و ويتامينی اين کار را برای شما نمی کند.

يک رژيم فقير به همراه ويتامين، باز هم يک رژيم فقير است.