صفحه 1 از 12 12311 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 5 از 59

موضوع: برنامه بدنسازی ( کاملا حجمی )

  1. #1
    عضو پیشرفته exploit آواتار ها
    تاریخ عضویت
    خرداد ۱۳۸۸
    محل سکونت
    تهران
    سن
    25
    نوشته ها
    675
    تشکر
    546
    2,828 بار در 685 پست
      از ایشان تشکر شده است

    Thumbs up برنامه بدنسازی ( کاملا حجمی )

    روز اول (شنبه)
    پرس تخت دمبل 8*4-12
    قفسه تخت 12*3
    فلای 10*3
    زیر سینه دمبل 10*3
    زیر سینه اور کلاس 12*3
    شنا سوئدی 20*2
    جلو بازو هالتر 9*4
    جلو بازو لاری 10*3
    جلو بازو میز شیب دار 10*3
    روز دوم (یک شنبه)
    پرس بالا سینه 8*4-12
    قفسه بالا سینه 12*3
    پارالل 12*3
    پشت بازو میز متقابل 15*3
    لت دست جمع 10*3
    سر شانه جلو دستگاه 10*3
    سر شانه جلو هالتر 10*3
    نش از جلو 10*3
    روز سوم (سه شنبه ) سوپر
    جلو بازو میز شیب دار 10*3
    پشت بازو پلاور 10*3
    جلو بازو لاری 10*3
    پشت بازو سیم کش 10*3
    جلو بازو هالتر 10*3
    پشت بازو هالتر 10*3
    جلو بازو چکشی 10*3
    پشت بازو دمبل خم 12*3
    روز چهارم (چهارشنبه)
    بارفیکس پشت 10*3
    لت دست باز جلو 10*3
    کلنگی 10*3
    قایقی 10*3
    اچ 10*3
    پلاور دمبل 10*3
    سر شانه هالتر پشت 8-10*3
    نش خم 12*3
    کول 10*3
    لیفت 10*3
    روز پنجم ( پنج شنبه )
    جک پا 10*3
    هاگ پا 10*3
    جلو پا 10*3
    پشت پا 10*3
    اسکات 8*3
    ساعد 15*3
    یک نکته بسیار مهم
    روزی که (روز سوم ) سوپر دارید باید دو حرکت را مخلوط کنید مثلا
    برای جلو بازو میز شیب دار ۳ ست دارید یک ست را بزنید و ست بعدی را پشت بازو پلاور بزنید و باز دوباره جلو بازو میز شیب دار و بعد پشت بازو پلاور تا تعداد ست ها تمام شوند و بعد از اتمام به سراغ دو تمرین بهدی بروید و آنها را هم همینگونه کار کنید . بین هر ست نباید استراحت کنید فقط بین هر دو حرکت می توانید ۲
    ویرایش توسط exploit : ‏۱۳۸۸-۰۴-۱۳‏ در ساعت ۰۶:۵۶ بعد از ظهر
    دست هایی که کمک میکنند بسیار مقدس تر از لبهایی هستند که دعا میکنند(کوروش بزرگ)
    آدمی ساخته افکار خویش است , فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشد.


  2. فروشگاه آنلاين کارت شارژ بي بي شارژ
  3. 28 کاربر برای این پست سودمند از exploit عزیز تشکر کرده اند:

    **sylvester** (‏۱۳۹۳-۰۵-۰۴‏), --- (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۳‏), ahytech (‏۱۳۸۸-۱۱-۲۱‏), amirkia (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), arashbandegan (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), are1 (‏۱۳۹۱-۱۲-۰۶‏), bodybuilder (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۹‏), ferfat (‏۱۳۹۲-۰۱-۳۰‏), iydingol (‏۱۳۸۸-۱۲-۰۸‏), LURiD (‏۱۳۹۱-۰۳-۲۰‏), mahmoud (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), mamrez (‏۱۳۹۲-۰۱-۳۰‏), meh di mn (‏۱۳۹۱-۱۰-۱۳‏), Mohsen (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۴‏), poryia (‏۱۳۸۸-۰۹-۲۳‏), rafcity (‏۱۳۹۰-۰۷-۰۹‏), ronnie (‏۱۳۹۰-۰۴-۲۲‏), roozbeh837 (‏۱۳۹۲-۰۱-۲۲‏), sahb17 (‏۱۳۹۰-۱۲-۱۵‏), sajadtal (‏۱۳۹۰-۰۶-۳۱‏), sasaan (‏۱۳۹۲-۰۱-۲۲‏), Senior Manager (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۸‏), shahi (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۴‏), the arrival (‏۱۳۹۱-۱۲-۱۷‏), ______ (‏۱۳۹۰-۰۶-۰۹‏), {: ABOLFAZL :} (‏۱۳۹۲-۰۵-۱۳‏), آقا تختی (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۴‏), دياكو (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏)

  4. #2
    مدیر ارشد Senior Manager آواتار ها
    تاریخ عضویت
    بهمن ۱۳۸۷
    محل سکونت
    ايران
    سن
    32
    نوشته ها
    7,463
    حالت من
    Mehraboon
    تشکر
    35,547
    52,296 بار در 8,025 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض

    شايد باورت نشه دوست عزيز جنابexploit
    من خيلي رو اين برنامه ريز شدم....برنامه خوبيه
    فقط روز دومش يكم بنظر من زيادي شلوغه
    از مديريت و دوستان بزرگوار تقاضا ميشه نظرخودشونو بگن تا بتونيم يه خروجي ازين برنامه بگيريم كه بدرد دوستامون بخوره

  5. 10 کاربر برای این پست سودمند از Senior Manager عزیز تشکر کرده اند:

    --- (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۹‏), alec (‏۱۳۸۸-۰۵-۱۹‏), amirkia (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), Hessam_Vardak (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), ronnie (‏۱۳۹۰-۰۴-۲۲‏), roozbeh837 (‏۱۳۹۲-۰۱-۲۲‏), shahi (‏۱۳۸۸-۰۵-۰۶‏), SPRUC (‏۱۳۹۳-۰۵-۰۷‏), Yakuza6236 (‏۱۳۸۹-۰۵-۰۱‏), دياكو (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏)

  6. #3
    عضو پیشرفته exploit آواتار ها
    تاریخ عضویت
    خرداد ۱۳۸۸
    محل سکونت
    تهران
    سن
    25
    نوشته ها
    675
    تشکر
    546
    2,828 بار در 685 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض

    سلام به دوست عزيزم مهندس كسايي

    در رابطه با سنگين بودن روز دومش كاملا حرف شما درسته البته بدون استفاده از مكمل

    در رابطه با برنامه تمريني سينه + پشت بازو + سرشانه در يك روز برنامه ايي كاملا سنگينه ولي بايد اعتراف كنم كه واقعا كارايي داره (برنامه تمريني بالا زير نظر روح اللاه داداشي تنظيم شده)
    دست هایی که کمک میکنند بسیار مقدس تر از لبهایی هستند که دعا میکنند(کوروش بزرگ)
    آدمی ساخته افکار خویش است , فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشد.


  7. 16 کاربر برای این پست سودمند از exploit عزیز تشکر کرده اند:

    --- (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۹‏), ahytech (‏۱۳۸۸-۱۱-۲۱‏), amirkia (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), bamdad hmr (‏۱۳۹۳-۰۶-۱۵‏), bodybuilder (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۹‏), ferfat (‏۱۳۹۲-۰۱-۳۰‏), Hessam_Vardak (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), mahyR (‏۱۳۹۰-۰۹-۲۲‏), mamrez (‏۱۳۹۲-۰۱-۳۰‏), meh di mn (‏۱۳۹۱-۱۰-۱۳‏), Mohsen (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۸‏), rafcity (‏۱۳۹۰-۰۷-۰۹‏), ronnie (‏۱۳۹۰-۰۴-۲۲‏), Senior Manager (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۹‏), Yakuza6236 (‏۱۳۸۹-۰۵-۰۱‏), دياكو (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏)

  8. #4
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    مهر ۱۳۸۷
    نوشته ها
    3,034
    حالت من
    Ashegh
    تشکر
    9,915
    20,104 بار در 3,331 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض

    با تمام احترامي كه براي اساتيدي همچون روح الله داداشي قايل هستم اما بايد عرض كنم كه اين برنامه را اصلا قبول ندارم چون دو عضله سينه و سرشانه را نبايد توي يك برنامه با هم تمرين داد .
    البته اين فقط نظر من نيست بلكه نظر تمام حرفه اي هاست و من از خودم نميگم . شما توي هيچ برنامه حرفه اي نميتويند ببينيد كه سينه و سرشانه توي يك برنامه تمرين داده شه .
    ميگيد نه ؟
    كاري نداره چند تا فيلم تمرينات حرفه اي ها رو ببينيد كاملا متوجه ميشيد كه اين كار اشتباهه .
    البته يه نكنه را هم عرض كنم بعضي از دوستان كه به دلايلي فقط 3 روز در هفته تمرين مي كنند مجبورند كه چنين كارهايي كنند اما كسي كه 4 روز يا 5 روز و يا 6 روز در هفته تمرين ميكند همچين برنامه اي برايش نه تنها مفيد نيست بلكه مضر هم هستش .

    اگر خواستيد بعدا توضيح بيشتري ميدم كه چرا نبايد اين كار را انجام داد .

  9. 12 کاربر برای این پست سودمند از --- عزیز تشکر کرده اند:

    ahytech (‏۱۳۸۸-۱۱-۲۱‏), alec (‏۱۳۸۸-۰۵-۱۹‏), amirkia (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), exploit (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۹‏), Hessam_Vardak (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), Mohsen (‏۱۳۸۸-۰۴-۱۹‏), ronnie (‏۱۳۹۰-۰۴-۲۲‏), sajadtal (‏۱۳۹۰-۰۶-۳۱‏), shahi (‏۱۳۸۸-۰۵-۰۶‏), tavakkol23 (‏۱۳۸۸-۰۵-۱۹‏), yns_no (‏۱۳۹۱-۱۱-۱۴‏), yshahab (‏۱۳۸۸-۰۵-۱۹‏)

  10. #5
    عضو پیشرفته exploit آواتار ها
    تاریخ عضویت
    خرداد ۱۳۸۸
    محل سکونت
    تهران
    سن
    25
    نوشته ها
    675
    تشکر
    546
    2,828 بار در 685 پست
      از ایشان تشکر شده است

    پیش فرض

    آقا پيمان اين برنامه فقط براي يه مقطع خاصي مثلا 2 ماه تهيه شده اونم براي شوك به بدن ولي اگر بخواهيم در تمام طول سال از اين برنامه استفاده كنيم حرف شما درسته چون تمرين دادن سينه باعث درگيري عضلات سرشانه و پشت بازو بصورت جدي ميشه اما براي يه دوره نقطعي و شوك دادن به بدن فكر نميكنم مفيد نباشه
    دست هایی که کمک میکنند بسیار مقدس تر از لبهایی هستند که دعا میکنند(کوروش بزرگ)
    آدمی ساخته افکار خویش است , فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشد.


  11. 3 کاربر برای این پست سودمند از exploit عزیز تشکر کرده اند:

    amirkia (‏۱۳۸۸-۰۹-۰۲‏), mamrez (‏۱۳۹۲-۰۱-۳۱‏), Senior Manager (‏۱۳۹۰-۱۲-۲۳‏)

صفحه 1 از 12 12311 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. اصول بهترین نوع سیستم تمرینی و برنامه بدنسازی
    توسط arashbandegan در انجمن مباحث مختلف در مورد برنامه های تمرینی
    پاسخ: 89
    آخرين نوشته: ‏۱۳۹۳-۰۴-۰۲‏, ۰۳:۲۸ بعد از ظهر
  2. برنامه بدنسازی براد پیت!
    توسط azole در انجمن مباحث مختلف در مورد برنامه های تمرینی
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: ‏۱۳۹۰-۱۱-۰۶‏, ۱۰:۲۲ بعد از ظهر
  3. برنامه تمرینی
    توسط setra در انجمن مباحث مختلف در مورد برنامه های تمرینی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: ‏۱۳۸۹-۱۱-۰۳‏, ۱۲:۳۶ بعد از ظهر
  4. با کاتلر در میزگرد کاملا وزنه ای!!
    توسط Senior Manager در انجمن بیوگرافی بدنسازان و معرفی قهرمانان
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: ‏۱۳۸۹-۰۹-۱۵‏, ۱۱:۴۵ بعد از ظهر
  5. پاسخ: 6
    آخرين نوشته: ‏۱۳۸۷-۱۱-۲۵‏, ۱۲:۴۲ قبل از ظهر

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •